Analist finanțe
VITAFOR
№14841216, 14 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cerințe:
Studii superioare economice în domeniul finanțelor/contabilității;
Experiență în domeniul de planificare, evidenței contabile și fiscale, cât și analiza financiar-contabilă în cadrul întreprinderii;
Cunoștințe excelente de operare PC, 1c, Office, Excel (formule complexe, tabele pivot de rezumare, grafice, diagrame, etc.)
Abilități de analiză și sinteză;
Abilități de planificare și implementare a planurilor de dezvoltare;
Persoană onestă, motivată, perseverentă, orientată spre performanță și rezultat;
Grad înalt de responsabilitate și confidențialitate;
Cunoașterea la perfecție a limbilor română și rusă ( engleza - un avantaj).
Obligațiuni:
Analiza economico-financiară a companiei;
Monitorizarea și actualizarea informației în cadrul bugetelor aprobate, legate de vânzări și livrări, etc.;
Urmărirea Legislației și a regulamentelor interne cât și implementarea modificărilor în limita competențelor;
Elaborarea de business-planuri, planuri de lucru, etc.;
Întocmirea calculațiilor, devizelor, cheltuielilor, calcularea indicatorilor economici, etc.;
Asigurarea evidenței și păstrării documentelor conform regulamentelor interne;
Analiza sinecostului producției și a serviciilor.
Compania oferă:
salariu motivant;
Angajare oficială (asigurare medicală, stagiu de muncă, asigurare socială);
program de munca: Luni-Vineri de la 8:00 pin la 17:00 (pauză de masă 1 oră);
Colectiv prietenos si atmosfera placuta la locul de munca;
Nivelul de salarizare se discută cu candidatul la interviu.
Te așteptăm cu drag în echipa noastră
Rugăm să expediați CV cu foto la adresa de email:
(cu indicare obligatorie a postului) la adresa: hr@vitafor.md. E-mail: hr@vitafor.md
Studii superioare economice în domeniul finanțelor/contabilității;
Experiență în domeniul de planificare, evidenței contabile și fiscale, cât și analiza financiar-contabilă în cadrul întreprinderii;
Cunoștințe excelente de operare PC, 1c, Office, Excel (formule complexe, tabele pivot de rezumare, grafice, diagrame, etc.)
Abilități de analiză și sinteză;
Abilități de planificare și implementare a planurilor de dezvoltare;
Persoană onestă, motivată, perseverentă, orientată spre performanță și rezultat;
Grad înalt de responsabilitate și confidențialitate;
Cunoașterea la perfecție a limbilor română și rusă ( engleza - un avantaj).
Obligațiuni:
Analiza economico-financiară a companiei;
Monitorizarea și actualizarea informației în cadrul bugetelor aprobate, legate de vânzări și livrări, etc.;
Urmărirea Legislației și a regulamentelor interne cât și implementarea modificărilor în limita competențelor;
Elaborarea de business-planuri, planuri de lucru, etc.;
Întocmirea calculațiilor, devizelor, cheltuielilor, calcularea indicatorilor economici, etc.;
Asigurarea evidenței și păstrării documentelor conform regulamentelor interne;
Analiza sinecostului producției și a serviciilor.
Compania oferă:
salariu motivant;
Angajare oficială (asigurare medicală, stagiu de muncă, asigurare socială);
program de munca: Luni-Vineri de la 8:00 pin la 17:00 (pauză de masă 1 oră);
Colectiv prietenos si atmosfera placuta la locul de munca;
Nivelul de salarizare se discută cu candidatul la interviu.
Te așteptăm cu drag în echipa noastră
Rugăm să expediați CV cu foto la adresa de email:
(cu indicare obligatorie a postului) la adresa: hr@vitafor.md. E-mail: hr@vitafor.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳