Agent vânzări, 20 000 - 50 000 MDL
Simplex
№14814473, 8 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
От 20 000 До 50 000 MDL
График:
Полный день
Hey, om măreț, Simplex vrea să te cunoască mai bine în calitate de AGENT VÂNZĂRI, cu un salariu motivant de 20 000 - 50 000 MDL!
Dacă ai abilități în:
Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor companiei;
Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți;
Identificarea clienților companiei, în vederea atingerii obiectivului pe vânzări;
Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții existenți ai companiei;
Pregătirea și prezentarea ofertelor comerciale, participarea la negocieri comerciale.
Pentru prima etapă e suficient dacă:
Ești energic, ai aptitudini excelente de comunicare și îți place să lucrezi în echipă;
Vorbești fluent limba română și limba rusă;
Ai experiență în șofat (categoria B);
Îți poți exprima ideile clar, convingător și accesibil;
Poți intra ușor în contact cu oamenii, îți plac cunoștințele noi;
Ai deja experiență în domeniu similar (constituie un avantaj).
La SIMPLEX va trebui să:
Prezinți, promovezi și vinzi produsele companiei;
Dezvolți și gestionezi portofoliul de clienți;
Identifici potențiali clienți pentru a atinge obiectivele de vânzări;
Menții și stabilești relații solide cu clienții existenți;
Pregătești și prezinți ofertele comerciale, participând activ la negocieri.
Iar NOI, vom face tot posibilul ca tu să crești și garantat vei primi:
Salariu aliniat cu experiența și calificarile tale;
Evaluarea performanței în baza KPI: majorări salariale în funcție de performanță;
Work - life balance;
Programe de training și acoperire costuri certificărilor profesionale;
Toate intrumentele de lucru: mașină de serviciu, calculator, telefon; haine brăndate, cafea.
Teambuilding-uri, cadouri corporate și evenimente de echipă.
Cu siguranță, cu TINE, scopurile noastre prind REALITATE!
Aplică CV-ul acum la: personal@simplex.md sau +373 60 502 571 și alătură-te echipei SIMPLEX! E-mail: personal@simplex.md
Tel.: 060502571
Dacă ai abilități în:
Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor companiei;
Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți;
Identificarea clienților companiei, în vederea atingerii obiectivului pe vânzări;
Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții existenți ai companiei;
Pregătirea și prezentarea ofertelor comerciale, participarea la negocieri comerciale.
Pentru prima etapă e suficient dacă:
Ești energic, ai aptitudini excelente de comunicare și îți place să lucrezi în echipă;
Vorbești fluent limba română și limba rusă;
Ai experiență în șofat (categoria B);
Îți poți exprima ideile clar, convingător și accesibil;
Poți intra ușor în contact cu oamenii, îți plac cunoștințele noi;
Ai deja experiență în domeniu similar (constituie un avantaj).
La SIMPLEX va trebui să:
Prezinți, promovezi și vinzi produsele companiei;
Dezvolți și gestionezi portofoliul de clienți;
Identifici potențiali clienți pentru a atinge obiectivele de vânzări;
Menții și stabilești relații solide cu clienții existenți;
Pregătești și prezinți ofertele comerciale, participând activ la negocieri.
Iar NOI, vom face tot posibilul ca tu să crești și garantat vei primi:
Salariu aliniat cu experiența și calificarile tale;
Evaluarea performanței în baza KPI: majorări salariale în funcție de performanță;
Work - life balance;
Programe de training și acoperire costuri certificărilor profesionale;
Toate intrumentele de lucru: mașină de serviciu, calculator, telefon; haine brăndate, cafea.
Teambuilding-uri, cadouri corporate și evenimente de echipă.
Cu siguranță, cu TINE, scopurile noastre prind REALITATE!
Aplică CV-ul acum la: personal@simplex.md sau +373 60 502 571 și alătură-te echipei SIMPLEX! E-mail: personal@simplex.md
Tel.: 060502571
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳